هتل های دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره امواج روتانا دبی در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای میهمانا سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوعی را برای سرو مسافران گردشگران تور دبی پاییز 94 ميکند.

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و... مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


هتل 4 ستاره آونیو دبی در خیابان رقه بنا شده و در مجموع از 133 اتاق تشکیل شده  است. نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در این هتل فروشگاه های زیادی وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز می باشد که روی پشت بام هتل قرار گرفته است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در این هتل یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد در دسترس میهمانان می ابشد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده برای گردشگران تور دبی مهر 94 است.

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و... مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند اقامت راحتی را در این هتل داشته باشند .

 


هتل 4 ستاره امارات گرند دبی در اتوبان شیخ زائد دبي بنا شده است. این هتل در مجموع از 409 تشکیل شده که همگی مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز برای مسافران تور دبی پاییز 94 ارایه می شود. در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان تور دبی مهر 94 در نظر گرفته شده است.

 

 امکانات هتل امارات گرند دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، مرکز بدنسازی، تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلانت  وآبگرم، ماساژ و...مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


هتل 4 ستاره رامادا کنتینینتال دبی

هتل 4 ستاره رامادا کنتینینتال دبی در شهر دیره دبی بنا شده است. این هتل شامل اتاقهای استاندارد، دلوکس و 27 سوئیت برای مسافران  تور دبی مهر 94 می باشد.  این هتل 10 دقیقه، با ماشین، تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز تجاری شهر فاصله دارد و به دریا نزدیک است. در این هتل خدمات نگهداری از کودکان نیز به میهمانان تور دبی پاییز 94 ارایه می شود.

_کنتینیتال.jpg

امکانات هتل رامادا کنتینینتال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، امکانات باربیکیو، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، مرکز بدنسازی، بیلیارد، استخر روباز، سونا، سرویس نگهداری از کودکان و...مسافران دبی می توانند اقامت راحتی را در این هتل داشته باشند

 


هتل 4 ستاره رامی رویال دبی

هتل 4 ستاره رامی رویال دبی در مجاورت مرکز تجارت جهانی، خیابان شیخ زیاد و مناطق ساحلی و تجاری شهر دبی قرار دارد. این هتل در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. رستوران هتل در روی پشت بام قرار دارد. باشگاه شبانه اروپایی که در طبقه 4 هتل قرار دارد تفریحات زنده برای مهمانان تور دبی برگزار می کند.

 

_رویال.jpg

 

امکانات هتل رامی رویال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، خدمات خانه داری، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، صرافی، بیلیارد، سونا، ماساژ، استخر روباز و...

 


هتل 5 ستاره سوفیتل دبی جمیرا بیچ در شهر جدید دبی و در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 438 اتاق تشکیل شده است. مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دبی و منطقه آزاد Jebel Ali  به صورت سواره 7 دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله هتل تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر است. از امکانات دیگر هتل پارکینگ رایگان برای مسافران  تور دبی پاییز 94  می باشد. دریای خلیج فارس روبروی این هتل قرار گرفته است.مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته

_سوفیتل_دبی.jpg

امکانات هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، سونا، استخر روباز، سرویس نگهداری از کودکان و...

 





:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: